وفا کے خواب ، محبت کا آسرا لے جا

Poet:Ahmad Fraz 

وفا کے خواب ، محبت کا آسرا لے جا

اگر چلا ھے تو جو کچھ مجھے دیا ھے لے جا



مقام سود و زیاں آ گیا ھے پھر جاناں

یہ زخم میرے سھی تیرے تو اٹھا لے جا



یھی ھے قسمت صحرا ،یھی کرم تیرا

کہ بوند بوندعطا کر،گھٹا گھٹا لے جا



غرور دوست سے اتنا بھی دل شکستہ نہ ھو

پھر اس کے سامنے دامن التجا لے جا



ندامتیں ھوں تو سر بار دوش ھوتا ھے

فراز جاں کے عوض آبرو بچا لے جا

(احمد فراز)



Wafa ky khwab muhabat ka asra ly ja

Agar chla hy to jo kuch mujhy dia ly ja



Mqame sodo zyan a gia hy phir janan

Ye zakhm mery shi tery to utha ly ja



Yhi hy qismaty sehra yehi kram tera

Ky bond bond ata kar,ghta ghta ly ja



Groor dost sy itna bhi dil shkista na ho

Phir is ky samny damny iltija ly ja



Nidamtyn hon to sr bar dosh hota hy

Fraz jan ky iwaz abro bcha ly ja

(Ahmad fraz)